bla bla la
Morrison
2004-08-09 14:28:27 UTC
no i na nastepnej masie tyz mnie nie bedzie ;|... grrr
Morrison

jimorrison(at)wp.pl
Głupi łoś
2004-08-09 15:35:02 UTC
Post by Morrison
no i na nastepnej masie tyz mnie nie bedzie ;|... grrr
Ciemuu?
--
Głupi łoś * Warszawa Śródmieście * www.gophi.net * #tygryski @ efnet
GG 1234 * GSM +48508878856 * ***@linux.net.pl * ***@gadu-gadu.pl
PEBKAC: Problem Exists Between Keyboard And Chair - Bofh Excuse #351
Morrison
2004-08-09 15:41:56 UTC
Post by Głupi łoś
Post by Morrison
no i na nastepnej masie tyz mnie nie bedzie ;|... grrr
Ciemuu?
na splyw jade dwa ostatnie tyg sierpnia :)....takze mase bede az daleka
duchem i piwem odprawial ;]
Morrison

jimorrison(at)wp.pl
Głupi łoś
Boli mnie k...a jesgo mać głowa i rozch...ły jestem na maxa (C) Brey
Morrison
2004-08-09 18:41:40 UTC
Post by Głupi łoś
Post by Morrison
na splyw jade dwa ostatnie tyg sierpnia :)....takze mase bede az
daleka duchem i piwem odprawial ;]
Wypij za mnie :P
:)
Morrison